Igår: PMS-Sarah, Idag: Glad Sarah

Mmm, igår var fan inte min dag helt enkelt, blev sjukt irriterad och förbannad.
Då hade det inte ens gått en timme av lektionen vi hade.
Gick iaf på stan med Zandra ett tag och glodde, letade efter en ny jacka.
Hittade jackan off my dreams !
Men självklart så hade jag inga pengar..
Åkte med till Zandra och var där en stund innan far fick komma och hämta mig, under kvällen
gjorde jag i princip ingenting, satt vid datan i kanske en timme, men orkade inte skriva ngt inlägg.
Men de kommer ju nu..

Imorse då..
Vaknde typ kvart i fyra tror jag att klockan var (en nackdel med att kliva upp när det är mörkt ute), och blev rädd att jag hade
försovit mig, men som sagt så var klockan kvart i 4 så jag somnade lugnt om för att invänta att klockan skulle bli 5.
Kom iväg till bussen i god tid, vilket innebar att man fick stå och vänta ett tag.
När jag klev på bussen såg jag att det var busschaffören som körde den buss i oktober som åkte av vägen,
kan ju säga att det kändes ju inte som en hit direkt..
Men jag överlevde tydligen bussen in till stan, och hem med för den delen.

Var lite småkyligt när jag knatade ner från busstationen till skolan, fick för mig att kontrollera
mitt konto om jag kanske lyckligtvis hade fått mina pengar, vilket jag egentligen var helt
hundra på att dom inte hade kommit in.
Fatta min lycka när jag såg att pengarna hade kommit in på mitt konto !!

Skoldagen gick bra, slapp bli grinig och sur..tur det antar jag eftersom vi hade grupparbete.
Jag och en tjej från min klass + 4 arkeologtvåor.
Men det gick bra och vi var klara redan vid två, hade schema till fyra.
Så jag gick upp på öster och köpte den där jackan =P
Blev även 2 tröjor, ett bälte, 1 mascara, sminkborttagningsmedel och en dagkräm, till min ökenliknande hud i ansiktet.

Kunde t.o.m ta en lite tidigare buss hem, så vilken lycka när jag fick reda på att mina kläder från ellos,
Prövade alla kläder och det var bra förutom en av klänningarna jag beställt, satt hur konstigt som helst.

Annars har jag inte gjort så mkt, glott lite på tv och så.
Pratar med Anna i telefon och det är ju inte fy skam de heller ;)

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0