Grym barnvakt

Yes, fan va enkelt det är att vara barnvakt åt ungarna.
Inte en sur min, förutom Theo som blev lite grinig när jag skulle hämta på dagis.
Men det gick fort över och dom var glada och busiga hela tiden.

Fixade lite att äta och dom åt som hästar ;) hehe.
Sen så skulle det busas, men det var bara skoj.

Annars har man inte gjort så mkt, kom hem lite innan åtta.
Så det blev typ 3 timmar, dom små hann somna i mitt knä innan jag gick.
Druckit kaffe och så efter jag kommit hem, kollat på tv och myst med mina djur.

Har kollat i Elloskatalogen och H&Mkatalogen, hittat saker för nästan 2900;- där i som jag vill ha:P
Hehe, skulle man köpa allt det skulle man få dra ner på en del annat ;P
Frågan är ju bara om det är värt det :P
Den som lever får se helt enkelt.
Näe ska bara ta det lugnt nu innan det är dags för sängen.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0