Gott nytt år ?

Mmm, funderar ännu på det faktiskt, men hur som haver så märks det väl antar jag.

Igår var det nyårsafton iaf.
Vaknade, duschade och väntade på att bilen skulle komma hem.
Sen så hem till Jonas och hämtade honom och Anna.
Åkte till Ica & Systemet för att inhandla inför kvällen.
Sen så hem till mig för att förbereda och börja med maten.
Vi gjorde iordning välkommstdrink som vi skulle bjuda på när folket kom.
Maten blev iaf fläskfilé, ungstekt klyftpotatis med grönsaker.
Efterrätten var Gino m, vaniljglass för alla förutom för mig som åt fruktsallad på äpple och päron med lite vaniljglass.
Vi som var här var mamma, pappa, Jesper, Jag, Zandra, Tedh, Arvid, Kim, Anna, Jonas, Elisa, Elin & Tony.
Det var riktigt trevlligt och lugnt, kanske lite för lugnt för vissa misstänkte jag ?
Vid halv tolv så gick vi till Ika och Arte för att se på raketerna och skåla in det nya året.
Grattade Tedh med som fyller år idag.

Idag så sov man rätt så länge, hade rätt ont i huvudet och försökte sova bort det mesta.
Varit nerförbi Alva med och pratat lite med Zandra.

PG har varit förbi här med tillsammans med ngn volontär från ngt land (bra minne..njae)
Druckit kaffe och pratat lite.

Nu sitter man här, läst lite om mordet inne i visby som var runt halv ett i nättras.
Jävla skitfolk det finns då !
Näe, sånna som gör ngt sånt borde få veta vad dom heter iaf !

Näe, nu ska jag gå ner, dricka lite loka och försöka bli lite piggare i skallen.

Men Gott Nytt År ! (antar jag..)

Får helt enkelt se hur 2009 blir, och hur det började egentligen..

Över o ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0