Glad att jag inte äter kött längre

Mmm..Det kan man ju lugnt påstå, spec efter ha sätt filmen "vårt dagliga bröd" i eftermiddags i skolan.
Hade iaf sovmorgon idag, eller jag tog mig sovmorgon.
Så sjukt jävla gött !
Vakndade inatt helt utvilad av att mamma öppnade ytterdörren och började fundera på
vad klockan var.
23.39, jag skulle inte upp ännu !
Tur att jag lyckades somna om iaf, annars hade det väl blivit lite jobbigt.

Kom in till stan och mötte Annika och Micka och gick runt med dom tills
det blev dags att traska ner till skolan.
Gjorde ett dumt skolval dessutom, höga klackar när man traskar runt på kullersten.
Dags att sy upp byxorna lite antar jag.
Men det kan jag ju fixa imorn när jag är ledig =P

Tog dessutom en senare buss hem från stan, orkade inte åka den buss
alla skolbarnen åker, små hormonstinna frustrerade skitungar som sitter o skränar.
Dessutom gick den andra bussen 55 minuter efter den bussen.

Får väl se vad som händer imorn då..
Orkar inte planera det just nu, kanske fixa lite på rummet.
Men måste ta och läsa lite i boken med, komma ifatt eftersom jag fick boken först igår.

Ska bli skönt att få sova ut med..
Behövs verkligen, känns som att man är helt död.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0