Får se om man lyckas med att få igen rätt rythm på dygnet

Mmm, får se hur det går med det.
Håller på och dygnar just nu, sov ändå till 15 idag typ.
Hade kunnat sova längre misstänker jag.
Så har bestämt mig för att dygna och lägga mig tidigt ikväll.
Men just nu känns det lite motigt faktiskt, men jag har ju de där knepet jag lärde mig
för ett tag sen om man behöver vila lite.
Dricka lite iskallt kaffe och sen blunda i 20 minuter, skall tydligen hjälpa.
Får se sen om ett par timmar om det behövs, just nu så är jag mest uttråkad och det är
inte mkt kul på tv direkt.

Annars idag då, skall "våldgästa" mvc för min spruta, kan lika gärna ringa kl. 7 dit.
Eller om det är 8, kan alltid testa vid 7 :P
Sen tror jag inte att det är så mkt mer, skall möta Zandra runt 12.
Träna lite med Lowe, så får ta med mig Allfåns.

Näe, ska gå ner igen och glo på lite tv, kan inte ta med datan eftersom det trådlösa har
ballat ur...Igen !

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0