Får se om man kan kränga lite sexleksaker ikväll då

Mmm, sitter här och är litie smått sönderstressad för tillfället.
Ska vara på väg mot stan om 50 minuter, men allt är klart med väskan och "fusklappen",
behöver det eftersom det är många nya saker som kommit till som jag inte hunnit
lära mig faktan om.
Skall försöka få i mig något att äta, duscha och klä på mig.
Sen måste jag försöka åka införbi affären och köpa snus.
Börjar bli tomt i dosan nu..

Så har suttit och gått igenom alla saker i väskan, kollat upp all fakta och alla priser osv.
Rengjort allt eftersom dom legat länge i väskan, så nu är allt helt rengjort och fint.

Får se hur dags man kommer hem, risken finns ju att man inte är hemma förräns tolv med.
Beror på hur lång tid det tar, skulle vara ett gäng där men det brukar ändå inte ta så hemskt lång tid.
Men det beror ju på hur mkt dom frågar osv.

Näe, nu måste jag slänga mig i duschen !

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0