Får se om man hittar ikväll då

Har iaf kollat upp adressen på hitta.se & eniro.se.
Betydligt bättre info på eniro.se, så hitta.se förlorade stort idag.
Brukar ju annars alltid använda hitta.se.

Var sjukt trött igår och inatt har jag sovit sjukt bra, lyckades på något
sätt sparka till Råttan tror jag när hon skulle ligga vid mina fötter.
Men så blir det väll när man rör mkt på sig när man sover och är något i vägen när
jag sover så vill jag ha bort det, sover man så tänker man inte lika klart som när man är vaken.

Annars idag så händer ju inte mkt, ska fixa lite inför ikväll och så hade jag tänkt.
Duscha och alla sånna basic grejer.
Tror dessutom att kaffet är klart nu så skall ta mig en kopp och kolla lite på tv en stund, lr ngt.

Jag vill ha mina kläder nu..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0