Fan sålde ju rätt bra ändå

Yes, skall inte alls klaga på kvällens homeparty.
Var inte alls svårt att hita, tur nog :P
Det var ett riktigt skönt gäng där dessutom och det är då det är som roligast.
Tror nästan att det var det roligaste gäng jag haft homeparty hos.
Hade nästan rätt med tiden dessutom, kvar över tolv var jag hemma igen :P

Men jag åkte sådär lagom fort, förutom när jag blev fundersam på om jag hade en
civilare bakom mig, så körde 70 på 90 vägen för att jävlas, bilfan ville ju aldrig köra om.
Tydligen så var det inte det, så jag jävlades helt enkelt med en normal person..
Men det är rätt nice det med.

Imorn skall man vara i skogen vid 10 med Pysen.
Får se hur motiverad man är på att kliva upp imornbitti ;)

Näe, ta och gå och lägga sig kanske ?
Hade varit rätt gött att sova..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0