Det här godiset skall jag gömma

Så jag kan få äta upp det själv !
Yepps, har precis kommit hem från affären och hämtat mamma.
Så man sitter här med en riesen i truten.

Kom upp halv nio imorse, Hanna kom ju upp med en kopp kaffe.
Och då kan man ju inte ligga och sova ;)
Sen gick vi ut och järnvägen med hundarna.
Annars har man inte gjort så mkt, druckit kaffe och degat framför tv;n typ.
Rolig dag, inte har man kunnat åkt och lekt med någon heller, så har de snöat så in i helvete !

Nu har det iaf slutat snöa, skönt det.
Ikväll blir de lugnt misstänker jag, om man inte får för sig att rymma iväg.

Är så sugen på att sticka iväg nu med, komma bort ett par dagar.
Frågan är bara vart och när.
Får ju bli i februari eftersom jag inte har några pengar just nu.

Är skönt att kunna sticka iväg lite då och då.
I mars blir det ju Sthlm, jag och Petrina skall ju se Metallica den 8;e :P
Precis 2 månader kvar ;P

Näe..Roligare än såhär har man inte.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0