Bilder från nyårsafton

Yes, nu har jag fått in bilderna från nyår.
Synd nog så blev det inte så många eftersom min kamera är trasig
och Anna hade inte med sig sin (shame on you Anna !) ;P
Så mamma tog några få med sin kamera (skitkameran ;P)
Men några få blev det iaf..
Så får bjuda på några, finns ju några nyfikna jävlar som läser, som man inte vet vilka dom är..
Mwoah !



Tony, Elin, Kim, Tedh, Elisa & Jonas


Alla som var där


Jag, Zandra, Anna & Arvid


Jag, Zandra & Anna (Jag och Zandra kom iaf 2;a i spelet)


Allfåns och Pysen aka Hemses prins (Fido är ju kungen)


Mmm, typ dom bilderna man fick fatt i som var någolunda så här har ni era nyfikna jävlar ;)

Över o ut


Kommentarer
Postat av: A

Fiiiiint sörru!!

2009-01-02 @ 23:14:13
URL: http://lillfraesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0