Att tvingas kliva upp 5 varje morgon är INTE hållbar utveckling

Yes, läser ju just nu kursen "Hållbar utveckling", och eftersom vi börjar när vi gör
så måste jag ju kliva upp klockan 5 varje vardagsmorgon för att hinna med bussen.
Och det är nog bland det sista jag skulle kalla hållbar utveckling.
Blir bara tröttare och tröttare, orkar inte med någonting !
Lär ju knappt kunna ha ett liv på helgerna men likförbannat så är jag ändå uppbokad
dom två kommande helgerna.
Och helgen efter det vet jag inte ännu vad som händer, snacka om rätt så värdelöst.

Idag så har man inte gjort så mkt iaf..
Var i Stånga en sväng, sen förbi Peter & Virre för att hämta min väska.
Plånboken låg ju där i, alltså även mitt busskort.
Aja, får trösta mig med att jag skall klara den här kursen, betalade ju t.o.m extra på frakten
för att få hem kursboken så fort som möjligt.
Och DET, det är ambitiöst, speciellt för mig som betalar extra när boken ändå kostar nästan 300:-

Mmm, får hoppas man överlever dagen imorn, ska sova när som hade jag tänkt..
Känns som att jag inte kommer ha spec. mkt intressant att säga den närmaste
tiden om inte något ovanligt och speciellt skulle råka hända mig.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0