Att kliva upp 5 på morgonen är inte min grej

Men tyvärr är jag så illa tvungen nu hela kursen att göra det eftersom vi
börjar kl. 9.00 varje morgon. Vilket betyder att jag måste ta 06.40bussen till stan och sen
sitta i skolan och vänta på att klockan ska bli 9. Sjukt drygt.

Imorse gick det iaf rätt bra att komma upp ur sängen.
Käka frukost (fick sjukt ont i magen bara =S ), klä på sig och göra sig iordning.
Smart-ass som jag är så märkte jag att när jag stod och väntade på bussen att jag hade
glömt min snusdosa hemma, gissa hur glad jag var då.
Och inte fanns det någon tid över för att gå hem och hämta den, tur nog så hade jag råd att köpa en
dosa i skolan, men jag fick fan vänta i över 1,5 timme tills jag kunde göra det.
Ingen trevlig resa eller upplevelse.

Men men, jag klarade av hela skoldagen, tack vare allt kaffe misstänker jag.
Var sugen på att skippa eftermiddagen men jag tog mig själv i kragen och fixade det med.
Hehe, stolt man kan vara över sig själv.
Näe men det var faktiskt rätt intressant, tror nog att den här kursen kommer gå bra.
Fick lite funderingar bara om folk osv, men jag orkar inte bry mig om det.

Var helt slut när jag hoppade av bussen, av någon anledning hoppade jag av typ 2 km innan
och gick resten av vägen. Ont i hela kroppen hade jag, men jag speedade på rätt bra ändå.
Tog en kopp kaffe när jag kom hem och la mig på soffan, ungefär det jag gjort nu i 3 timmar, legat
på soffan.
Vid 21 så skall jag iaf sova, ville inte somna tidigare eftersom jag då riskerar att vakna i
natt och inte kunna somna om.

Skulle lägga in bilder på hur pepp jag var innan och efter skolan men hittade inte sladden till
kameran och jag är alldeles för trött för att orka leta.
Kommer kanske imorn.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0