Är de inte katten som ska till djurdoktorn så är de hunden.

Yes, hemma och så idag.
Det var riktigt gött, sov rätt länge med, behövdes :P
Har inte gjort så jättemkt idag, försökt läsa lite i boken, gick inte sådär skitbra, tyvärr.
Får se om man lyckas imorn, men då e´re ju haderajan, får ge folket äran att
spegla sig i min stjärnglans ;)
Tursamma jävlar ;) mwoaha..
Mitt ego har inga gränser..eller ?

Imorn får jag ta bilen !
Känns bra, då kan jag sova till typ halv 7 och gå järnvägen med Pysen pga hans öga.
Så hinner jag smita förbi bolaget under lunchen med, hade nog inte varit ngn höjdare om
man kommit in i föreläsningsalen med bolagskassar, men vad vet jag ?
Men det är inget jag tänker ta reda på, tar bilen och är bekväm.
Så slipper jag kliva upp 5 och sen komma hem typ 18.
Yes, så man kommer vara hemma typ 17 istället, blir gött.
Så kan man passa på att träffa Zandra en snabbis på lunchen med eftersom hon också skall in till stan imorn.

Annars idag, började färga håret och Pysens öga var inte alls bra.
Så fick skölja ur håret efter bara 15 min kanske och sätta mig i bilen och åka till veterinären med honom.
Tur det var öppet idag och fick komma in nästan på en gång.
Tydligen så är det rätt fult sår han lyckats få i höger öga.
När han for genom tynesbusken häromdagen när han drev efter räven ?
I think so !
Så fick ögonsalva till honom iaf, vet ju precis hur den funkar.
Fido har gått på sån kur 2 ggr.
Så får hålla koll på hans öga och blir de värre så skulle jag höra av mig under helgen om de va riktigt illa.
Lite värre = besök på måndag.
Annars bara återbesök på torsdag, så får se hur det går för hans öga.
Men det blir som sagt att hålla koll på det.
Stackars Pys..

Näe, får hålla tummarna för att morgondagen blir bra och att Pys´s öga blir bra.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0