Vill ha en egen lägenhet nu

Mmm, känner bara mer och mer att jag vill ha något eget nu.
Vet ju att jag kommer leva mkt fattigare pga det, men det känns som att det är värt det.
Har ju bott själv ett antal ggr osv, så jag vet ju hur det är.
Hade varit skönt att ha något eget med ett riktigt privatliv osv.
Fyller ju för fan snart 22, är mindre än 3 månader dit.

Så jag håller nu ögonen öppna efter en lägenhet som är stor nog.
Får hoppas att man hittar en snart.

Skall iväg om typ en timme och intervjua till projektarbetet och eftersom
det inte riktigt var som jag hade tänkt så har jag fått tänka om.
Tyvärr har man ju inte riktigt fått den hjälp jag behövt.
Men det skall nog bli bra ändå, blir ju iaf något.

Och skulle det vara så, så får man väl komplettera i efterhand.
Blir bara att man får göra så gott man kan och sen hålla tummarna för att det löser sig.

Har iaf suttit nu och finurlat lite på det osv..
Skall iaf vara där vid 20 så man får som sagt göra det bästa av situationen.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0