Världens bästa tidsoptimist ?

Eller så har jag inte lärt mig klockan ordentligt.
Det nästan alltid samma problem när det gäller mig och tider.
Jag är totalt värdelös att passa tidet, iofs skola & jobb fixar jag rätt bra.
Men allt annat, är ju nästan aldrig i tid.

Som nu sitter jag här, har precis fönat mitt hår, ser ut som ett fake knullruffs på skallen.
Men det ser nice ut så det kör jag på.



That´s hot ;)

Har ju sagt att jag ska åka till Zandra vid fyra, det är om nästan 2 timmar.
Och måste vänta in lillasyster innan jag är klar eftersom jag behöver hjälp med lite grejer.
Ser alldeles för dåligt för att fixa vissa grejer av sminket, iaf hur jag ska ha det ikväll.
Det är ju inte så att man kan sminka sig runt ögonen med glasögon på ;)

Näe men klänningen skiter jag i att stryka.
Haha, just de, skall ha klänning ikväll..
Klädchock ! HA !

Näe men om man skulle ta och röra på sig lite och kanske försöka göra något.
Frågan är vad man ska käka med innan man sticker, no way josé att jag vill dricka
en massa på tom mage, not good !

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den där klädchocken ser jag fram emot ;)

2009-02-06 @ 18:58:07
URL: http://meinherzbrennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0