Torsk på Mafia Wars

Mmm, det har jag nu lyckats bli.
För tillfället är jag såld på Mafia Wars efter att Jonas skickade inbjudan på Facebook.
Har suttit skitlänge vid datan nu och kan knappt vänta tills jag fått mer energypoäng.
Haha, och jag som sagt att sånna spel inte är något för mig !

Dessutom har jag kommit fram till att min blogg är grym !
Inte för att många läser den utan att den är till sjukt bra hjälp till för min del.
Har funderat på när det är dags för nästa p-spruta men kan inte minnas när jag tog den sist, visste
bara att det var i början på januari.
Så jag kollade här i bloggen, eftersom jag visste att jag skrivit när jag tog den sist.
Och se på fan, nu vet jag att nästa gång det är dags för sprutan är 7:e april.
Hur bra som helst ju :P

Mmm, sitter och väntar på att klockan ska bli mer nu.
Ska nog tvätta håret snart, även om det är mkt kortare nu så tar det ändå tid för att
torka och för att man skall få någon ordning på det.

Näe, lite mer Mafia Wars, sen duschen ;)

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0