Sovit bort all trötthet nu..

Mmm, igår skrev man inget pga att jag sov från det jag kom hem i princip.
Var så sjukt trött att jag inte orkade med någonting, dessutom led jag av världens PMS.
Så nu har jag sjukt och överdrivet mkt godis hemma.
Lär ju räcka i en månad, spec. med tanke på vingummit.

Annars igår så hade vi redovisning på vårt projektarbete, gick väl rätt så bra.
Förutom att jag verkligen hatar att prata inför en massa männsikor, finns inget värre.
Iaf när det gäller skola och så..

Sen utvärdering och så vidare, var sjukt focuserad på klockan för ville hinna med bussen hem.
Så med livet som insatts halvsprang jag från skolan till bussen genom innerstan, fast det var snorhalt.
Men jag hann fan med bussen också, satt och fulade med Petrina som i princip precis hann med bussen.
Disskuterade Sthlm osv, bara 2 v + 1 dag kvar innan vi åker och 2v+2 dagar innan det är METALLICA !
Skall bli så sjukt nice !

Idag så har man slappat som en slappis, har varit gött och nu har jag en löjlig hund halvt upp i knät som gör
det halvsvårt att skriva.
Skall iväg sen till mamma och hämta bilen, ska nerförbi Mattias och se hur det går för honom
med huset.
Bara lägga in lite bilder på bdb på Pysen som jag tog förut.
Och nu börjar han skälla med den tönthunden.

Ska även träffa Zandra utanför Ica vid fem i eftermiddag och har Hanna fått sin lön
så ska vi ev. åka till stan och gå på Henrik Skyffert på Wisby Strand.
Man får väl hoppas att man kan gå och se det.

Väntar bara på att Hanna ska ta och duscha så vi kan gå sen.
Bilder på Pysen, sådan matte sådan hund ?



Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0