Snart kan jag "bo" på mitt rum

Yepp, nu har man flyttat in tv;n och dvdspelaren så nu kan man se film här inne på rummet.
Fattas bara kyl, spis & toa sen kan man bo här utan att gå ut.
Iofs ligger toan vägg i vägg så, lite drygt faktiskt när folk får för sig att duscha efter man
gått och lagt sig, höra det där jävla vattnet rinna och hålla en vaken.

Annars idag då ?
Inte så mkt gjort, tvättat ett par omgångar tvätt, fick akut ont i magen så gick och la mig
och sov i kanske 3 timmar eller något.
Ringt lite telefonsamtal, pratat om Metallica osv.

Imorn är det skola, och är inte så sugen på att åka in, men vet att man får ta sig i kragen och fixa det.
Känner att jag blivit lite anti att behöva åka in till stan, men samtidigt så vet jag att det
är ett nödvändigt ont som måste göras.

Får se vad som händer i helgen, vill ju gärna göra ngt.
Men får helt enkelt se vad som händer, slipper ju helst sitta ensam.
Men det brukar alltid lösa sig.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0