Sliten & Hotellsök

Mmm, är ännu lite sliten efter igår, men det är ändå betydligt bättre än det
var imorse när jag vaknade, då ville jag aldrig kliva upp och bara sova bort den jävla huvudvärken.
Men man mår ju som man förtjänar, men sen hade man ju skitkul igår med, tack för de ! =)

Idag så har man inte gjort så mkt då, mest varit sliten, sen komma Anna förbi ett tag.
Drack kaffe, snackade skit och kollade på tv, det var mkt trevligt iaf :)

Sen har man ju spelat lite Mafia Wars på facebook, käkat, lagt in bilderna från igår på bdb.
Skall hoppa i duschen nu snart, har inte blivit av, har suttit nu och kollat
efter hotell nu när jag och Petrina skall till Sthlm om 2 veckor:P
Ska ta och boka båtbiljett med :P

Så det kommer iaf att bli sjukt nice !

Imorn är det skola, misstänker att jag börjar vid 9 så då får man kliva upp vid 5 =S
Men men, skall ta och maila ändringarna till handledaren, sen maila jobbet om bokningen i helgen osv..

Lägger iaf upp lite bilder från igår:








Näe, nu är de duschen !

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0