Så typiskt att det ska hända en

Mmm, pallar inte skriva ut vad det gäller.
Men det känns så jävla drygt när man inte ens vet hur man skall göra egentligen.
Förnuftet säger en grej och resten säger något annat.

Näe men man får väl se hur man gör med det hela, känns så typsikt bara.

Igår råkade man bli fyllechaffis, var fest i rone bygdegård så Tony och co
ringde och undrade om jag kunde köra på dom.
Sure tyckte jag, pratade sen med Peter, då undrade dom också om jag kunde köra på dom.
Visst visst, hade tänkt åka dit och umgås med dom men whatta hell ?!
Kom bort till Peter & Veronica, då var Tony och co redan där.
Men Tony, Anna, Jonas & Magnus åkte dit med Harald så satt jag, Annicka, Thomas, Peter & Virre kvar i kanske en timme innan vi stack dit.

Var en del kända ansikten där, jag var ju nykter men de stoppade inte mig att sticka ut
på dansgolvet med Jonas och hoppa runt i armkrok, fast köksdansen är ju ändå bäst ;)

Körde hem efter en stund för att hämta alkoholfritt att dricka, va rätt törstig och kändes drygt
att springa fram o tillbaka mellan köket med ett glas vatten, spec. när man har en flaska päronloka hemma ;P

Sen ville Peter och dom hem, så körde dom, när jag kom tillbaka var det dags att köra hem Anna, Jonas & Tony.
Efter det var det raka vägen hem och sen i säng.
Skulle ju upp tidigt idag på sök i skogen.
Gick faktiskt rätt bra så har inget att klaga på och jag frös inte heller direkt.

Näe nu ska jag slänga mig i duschen och sen soffan och en kopp kaffe.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0