Pluggar så att ögonen går i kors

Är så sjukt trött på pluggandet just nu, har iaf fått fram en frågeställning och det.
Och jag är inte ens säker på att jag tänkt rätt, men de orkar jag inte tänka på mer nu.
Jag vill bara bli klar. ska kolla mitt schema vad det är imorn och ev stanna hemma
för att plugga på det här.
Är ju muntlig eximination (stavas så ? whatever just nu!) på torsdag, alltså måste jag va klar då.
Har ingen ork till det, men jag måste.

Jag hatar att göra saker som jag inte orkar, men måste göra !
Just nu känner jag bara: F U Hållbar utveckling !




Över o ut

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha , söt bild :)

2009-02-04 @ 23:45:25
URL: http://meinherzbrennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0