Pluggar på en lördag

Yes, jag gör ju det.
Lite ändringar som görs på projektarbetet som vi fått komentarer på.
Hoppas på att handledaren blir nöjd med resultatet, tycker att det är skitsvårt
att skriva sånt här.
Men hoppas som sagt på att det blir bra.

Har tagit en paus i det just nu och skall kolla lite ideér till födelsedagsfesten ;) hehe..
Som sagt bara 3,5 månader kvar hehe..
Näe men kul att kolla lite annars blir det också att det blir panik och så i sista minuten.
Tänker ju inte bestämma ngt nu men kan vara kul att kolla lite ideér osv..

Annars idag så har man inte gjort så mkt, bara tagit det lugnt och så, klockan är ju knappt 11.
Ska fixa med lite kläder och så till ikväll hade jag väl tänkt med.
Ut med Pysen en sväng hade jag också tänkt hinna med.
Men det finns ju gott om tid till det.

Fest ikväll då, ska bli riktigt nice.
Lär bli det med misstänker jag :) hehe..

Näe, ska ta o kolla lite på tradera osv..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0