Överlevde första dagen !

Yepp, fast man är så förkyld som man är.
Så gjorde man det ändå.

Har varit i Hörsne hela dagen och ritat upp en gammal lada typ, skev som fan är den.
Så det har varit en lite extra utmaning, men det gick bra ändå.
Har bara en av längd fasaderna kvar imorn, sen så är det väl situationsplanen med som skall göras,
men den fixar man ju snabbt.

Fick sovmorgon till 05.30 eftersom jag var så sjukt trött igårkväll och orkade inte förbereda ngt
tills idag, åkte hemifrån ca 7.00 och in till stan till 8.00 för att hämta upp Peder & Sofia.
Var lite småklurigt att hitta och körde först fel, men till slut så hittade vi dit.

Var där till 15 kanske ? Minns inte riktigt, imorn ska man vara i stan vid 8 igen.
Hur länge vi är där vet jag inte, men måste iaf vara tillbaka i stan senast 17 och lämna tillbaka hyrbilen som
vi använder.

Sen så skall jag ju också jobba på kvällen så måste ju hinna med bussen som går 17.35 senast.
Annars skiter sig allt totalt typ.
Och det får de inte göra.. men det fixar sig, kom ju så långt idag på så kort till och nu har man
ju kommit igång lite med..

Men nu orkar jag seriöst inte skriva mkt mer här, blir väl mer imorn misstänker jag..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0