Muntan gick åt helvete

Men det är inget jag tänker gråta över.
Imorn är ändå en ny dag med nya bekymmer, typ om man ska gå, cykla lr ta bilen till bolaget ;)
Hehe, näerå, men de finns ju bättre grejer att lägga sin energi på än en munta.
Munta är då muntlig tenta och inte mutta lr ngt sånt, jag vet nog att vissa av er som läser är lite småsnuskiga av er ;P

Annars idag då, var hos veterinären, fick vänta i typ 1 timme och 20 min innan de var vår tur.
Hatar verkligen att behöva vänta så länge, sen så var den vita skithunden där.
Var några som utmanade min socialt handikappade Pysen.
Men det gick rätt bra ändå.
Ögat verkade se bättre ut med, men 300 spänn fattigare blev man.
Bloody HELL !
Snacka om att mina djur kan va glada över att jag faktiskt tycker om dom.

Näe, imorn blir de bra iaf.
I hope ! Den jävel som pajjar kvällen får spö eller ngt ?

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0