Märks ju när man träffar gamla Bursbor.

 Mmmm intervjun eller vad man ska kalla det gick bra igår, var där sjukt länge.
Kom inte därifrån förräns ca 23.30, kom dit vid 20.
Men det pratades ju en massa om allt och ingenting med, så är det ju när
man pratar om vad som varit och hur det har blivit med allt.
Dessutom var ju pappa med så då blev kacklet ännu värre ;)

Mmm, renskrev det så gott det gick, klockan var ju nästan midnatt när jag kom hem och man skulle ju orka ta sig
upp idag med.
Har ju iaf lagt in det på minnesstickan och ska ta med det idag.
Är ju inte heltklar men det kommer under dagen..

Har en hund som ska va på en med, kom imorse och tjockade ner sig hos mig.
Lyckases kila fast mina ben under täcket och nu ligger han här brevid på golvet.

Näe ska ta o göra mig iordning osv..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0