Man lever idag med

Yes, lyckades överleva tills idag.
Stack till Zandra typ vid halv fem tror jag klockan var, fixade iordning oss.
Arvid körde och vi var väl hos Katta vid sex ungefär.
Då var det bara jag, Zandra, Katta, Arvid & Krisse där ännu.
Och Maggan såklart.
Satt och förfestade lite och väntade på att folket skulle dyka upp.
Kom väl en del personer, både kända och okända ansikten.
Trevlig som man var så struntade man i de okända, förut dom två tjejerna
som typ kom först.
Var ju en estet-syster som kom..
Så lärde henne lite grejer och skvallrade om lärarna osv.

Men folk verkade iaf ha trevligt och jag hade skitkul med.
Lyckades få upp lite folk och dansa, och av någon anledning när jag dricker så skall
jag stjäla folks mössor.
Stefans keps var först på tur, och när jag inte fick ha den längre så snodde jag Pontus mössa.
Och den tror jag att jag fick ha hela kvällen tills han skulle åka hem.

Mm, orkar inte skriva så mkt mer just nu.
Lägger in bilder lite senare ikväll.
Får se om man sticker till Peter & Veronica sen med.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0