Lördag, det känns bra

Mmm, nu är helgen äntligen här och det känns bra, förutom att det är lite smådrygt med förkylningen.
Men va fan, de e inget man dör av.

Igår var det sista dagen i Hörsne med uppritningen, blev klara och det känns bra.
Så nästa vecka skall vi börja rita rent.

Jobbade igårkväll med, hade skitkul, men det hade jag sist med.
Härligt när det är så skönt gäng !

Idag då, ska på bolaget, så måste jag kolla hur mkt pengar jag har, min jävla
bankdosa är fortfarande borta. Börjar bli lite trött på det.
Eller, jag är jävligt trött på det.

Sen så är det lite annat småfix som går rätt fort.
Är ju smaklösa sen ikväll med, ska bli nice ;)

Är lite slö i skallen så det känns inte som att det finns så mkt mer att skriva.
Måste iaf komma ihåg att byta batteri i kameran till ikväll..

Kommer säkert va mer att skriva om imorn.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0