Klar med pluggandet, men va fan gör jag nu ?!

Sitter här och har varit klar med pluggandet ett tag och har egentligen inte ett skit att göra.
Känns sjukt konstigt, men har ju en klänning som ska sys om, måste bara hitta symaskinen
men jag orkar inte leta efter den ordentligt.
Kollade inne på Hannas rum, men där fanns den inte = jag har letat färdigt och kan inte hitta den.

Mmm, men de ska nog bli av ikväll att fixa det.
Ska nog även fixa lite annat tror jag, men vet inte riktigt ännu.

Jag vill bort ett tag nu, eller de har jag velat länge nu.
Bara bort någon/några dagar och sen komma tillbaka med ny ork och lust.
Men eftersom jag är en liten jävla fattiglapp så kan jag ju glömma det.

Jaja, kvällen löser sig väl.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0