Jo vi blev ju många i förmiddags

Var i stan redan vid halv sju imorse eftersom jag körde Hanna & Annamia till båten.
Sen så stack jag till Märtas, tog en kaffe och satte mig och läste i min bok och väntade på
att klockan skulle närma sig 8.
Tog en kaffe nere på skolan med och satte mig med mitt projektarbete och det släppte nästan
totalt med frågorna och jag kom på en hel del.

Hittade en av tjejerna i cafeterian på biblioteket, tydligen var det bara hon och jag som kom idag.
Men vi snackade iaf om hur långt vi hade kommit och osv.
Sen så hade jag inte så mkt annat att göra, bestämde mig för att köra 11ans väg hem.
Kom på innan Roma att jag kunde höra med Petrina om hon var i skolan och så, självklart
var hon det och hon slutade straxt efter jag kom dit så hon åkte med i bilen.

Satt hos Petrina ett tag, käkade min spagetti med qourn.
Gott var det.
Sen kolla vi på tv och käka lite godis ;)
Kände mig lite töntig också, skulle döda en spindel som satt i hennes tak.
När jag skulle ta bort den så ramlade den ner och Petrina började skrika och
jag fick typ panik.
JAG ! Som INTE är rädd för spindlar och sånt.
Hoppade och skrek som en liten tjej, mm, jag kände mig rätt löjlig efter.
Men vad gör det om 100 år då ?

Sen stack jag även införbi Zandra en snabbis och snackade, kändes löjligt om jag hade låtit bli.
Efter det ner till Rone för att kolla hur det gick med Mattias kök, hade ju hänt lite sen sist jag var
där så man var ju lite nyfiken.

Sen hem, käkade lite, sen sängen på en gång.
Har legat och sovit, klev upp för typ 2 timmar sen, käka lite och kollat på tv.
Skall nog snart gå och lägga sig igen.
Har haft skitont i magen till och från sen i nättras, drygt ab ?! YEAH !

Imorn skall jag väl fixa lite med projektarbetet och så, finurla lite på rubrik osv.
Näe men man får väl se vad som händer antar jag.
Är inte synsk så, bara att vänta och se.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0