Jag måste på fullaste allvar lära mig läsa ordentligt.

Hade jag kunnat det så hade jag sluppit kliva upp tidigt för att åka till skolan.
Enbart för att märka att jag inte hade något schemalagt idag.
För tydligen så är det först imorgon.
Så det första jag gjorde efter ha gått ner till högskolerestaurangen var att ringa till Zandra
och helt enkelt dumförklara mig själv.
Då var klockan 10 och fick reda på att det gick en buss hem 11,10.
Så den tog jag och hoppade av vid Zandra och satt där i någon timme innan vi stack upp på hemse.

Annars så har man käkat & sovit, självklart kollat på simpsons med.
Nu väntar jag mest på att Efterlyst skall börja, kolla vad som sägs om Wallers krog.

Resten av kvällen hittar jag väl på något, har inte koll på vad som är på tv men det
är säkert inte något som är värt att tittas på, och egentligen orkar jag inte bry mig tillräckligt för att kolla efter.

Imorn är det skola iaf, får se vad som sägs då.
Och hur lång tid man kommer vara där.
Hoppas faktiskt på att det inte kommer ta så jättelång tid så man kanske hinner med 12bussen hem.
Men det märks som sagt.

Näe nu börjar jag bara skriva en massa skit så det är bäst att avsluta..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0