Inte helt rättvist att min grupp ska göra mer

Näe, det tycker jag inte !
Varför ska vi få arbeta "hårdare" än alla dom andra grupperna för att få godkänt på kursen ?
Det tycker jag iaf är dumt !
Men får väl jobba på med det, men boken är ju så sjukt jobbig att läsa!
Lyckades iaf läsa en del idag, hade ju rätt mkt tid över till det.
Får se om jag lyckas läsa lite ikväll med, och imorn får jag läsa ännu mer.
Är ju muntlig tentamen på torsdag, alltså snart !
Tur man är ledig imorn, ska ju förbi b-viken och hälsa på Sara eftersom
hon är hemma ifrån staterna och vi har ju inte setts på ett bra tag.

Annars får jag sätta igång med arbetet, fattade inte riktigt vad det gick ut på bara, men va fan.
Det löser sig antar jag, annars får jag slänga iväg ett mail till lärarn.

Annars idag så har det varit rätt drygt.
2 timmar lång lunch, men passade på att läsa i boken.
Sen filmen vi såg, fick typ kramp i rumpan av att sitta still där i typ 3 timmar.

Jaja.
Inte mkt mer o skriva, ska snart ner och ge Pysen hans ögonsalva så man inte glömmer den.
Så skall jag också ta en lång och varm dusch, har frusit som fan idag.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0