Imorn är det sista dagen

Sen är kursen slut !
Ska bli sjukt skönt att slippa den här kursen nu och återgå till klassen.

Var iaf redovisningar idag och min grupp kollade på powerpoint presentationen en av de i gruppen
suttit och fixat med.
Såg bra ut det.

Annars så har inte gjort så mkt, blev kvar längre i skolan än vad jag räknat med.
Fredrik bjöd på en kaffe i almedalsbiblioteket så satt vi och pratade en massa så jag
missade första bussen jag skulle ta, så vi pratade lite till innan vi båda gick därifrån.
Skulle åt samma håll så fortsatte prata under tiden vi gick.

Åkte buss med Petrina och fulade oss..

Har frusit konstant hela dagen, mamma påstod också förut i affären att mina läppar såg blå ut.
WTF !
Så är jag trött hela tiden med, kan inte fatta varför.
Har inte sovit dåligt eller något sånt..
Fredag är det iaf sovmorgon !

Näe, ska läsa en av gruppernas rapport, sen skriva fusklapp till mig själv tills imorn sen sova.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0