Ikväll tänker jag inte vara nykter.

Och det kommer jag heller inte att vara, får hoppas man inte mår som man förtjänar imorn bara.
Men det är imorn, och det tar jag då.

Vaknade för lite mer än en timme sen, har hunnit vara på bolaget åt Zandra.

Funderar på om det var någon ny där som jobbade, kände inte igen henne och

hon kollade extra länge på mitt körkort.

Annan frisyr ? Jo jag tackar jag, kortet är taget i sommras, klart som fan man hinner byta frisyr ett X antal ggr.

Hårfärg med för den delen, spec. om man är jag.


Hur som haver, har "lovat" att skura golvet i köket innan pappa, Hanna & Annamia kommer hem.

Så får ta och göra det.

Har lite småfix att ordna med innan jag sticker till Zandra runt fyratiden.


Sen så skall man ju iväg till Katta ikväll, henne och Krisses utflyttningsfest.

Skall bli riktigt kul, lär vara mkt roligt folk där och pratade ju precis med Pernilla som också ska dit ;)

Man får ju ta med kameran med, blev ju så bra bilder sist ;)

Fast det var iofs inte med min kamera.


Näe, slutar skriva nu annars kommer jag bara sitta och ordbajsa.


Över o ut


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja men precis , kameran får du ju inte glömma ;p Men inga överaskningsfoton som sist katta hade fest hahahaa !

2009-02-06 @ 18:59:56
URL: http://meinherzbrennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0