Idag ska jag försöka få något klokt gjort.

Mm, t.o.m tvätta lite hade jag tänkt.
Är för mkt kläder på rummet nu och för lite som är rent.
Det är väl ändå då man borde ta och tvätta ?

Vaknade imorse av att en katt hoppade in genom fönstret över mitt huvud.
Fido vet ju att vill han in och dörren inte öppnas, då sätter man sig i fönstret och knackar.
Hade ju skitont i magen igårkväll med, kunde knappt somna.
Tyckte inte ens att det var mysigt att Pysen låg brevid en.

Nu är det väl sådär med magen, mamma tyckte jag skulle ringa vårdcentralen men jag
vet inte om jag pallar. Ska dom bry sig så måste man typ vara döende och jag orkar
inte fejka någon dödsångest och dödliga kramper i hela kroppen.
Får se under resten av dagen.

Måste även fixa lite med projektarbetet, men känner mig inte jättepepp samtidigt som jag vet att jag måste
fixa det.

Näe, ner och ta en kopp kaffe och lite frulle maybe ?
Jo, det ska jag ta o göra det.
Sen göra min lilla efterforskning, eller ska ju bara fråga..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0