Hur som helst så ska jag dricka öl ikväll !

Yes, idag så är det ju Alla hjärtans dag.
Men som vanligt så rör det inte mig ;)
Så ikväll ska jag dricka öl och se på film, om det blir hemma eller
i Stånga vet jag inte, har ju inte fått ngt svar direkt men efter tre så skall jag veta hur det blir iaf.

Vilket som spelar som sagt ingen roll.
Sällskap och öl är iaf min plan för kvällen, och så skall det bli.

Igår så var jag på hockey med Anna, Jonas & Roffa.
Sudret vann faktiskt, 3-1 men det skyller jag på att det andra laget var sämre ;)
Efter det så var det ngt kortspel och öl hos Ika & Arte, kom 2;a i kortspelet, inte illa
men tanke på att jag inte riktigt fattade hur man skulle göra och tänka utan bara la ut korten så
som jag kände för.
Och tydligen så gick det ju bra att spela så ;)

Gick hem rätt tidigt, typ vid elva tror jag.
Var rätt trött och så..

Mmm, finns ju inte så mkt mer att skriva så va fan :P

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0