Har en känsla av att jag kan ha missuppfattat uppgiften lite.

Men som tur är så känner jag mig rätt säker på att jag kommer fixa det.
Och är det som jag har en känsla av så har jag ändå det mesta i skallen, tack och lov.
Så det skall nog fixa sig ändå.
Sen har jag ju sista delen av boken med, så kan alltid lyssna av lite hur de andra har tolkat uppgiften.
Kan ju också skylla på att dom går andra året och jag första, så jag är inte lika insatt ;) hehe.

Har inte gjort så mkt ikväll, hade ju tänkt sy men så blev det inte.
Har käkat mat och sett på tv och myst med Pysen, får ju passa på när han är på humör :P
Ska kanske slänga min klänning i tvätten som jag funderar på om jag ska ha på fredag.
Den är ju ny och oanvänd, dessutom har jag beställt den från nätet, så den luktar plastförpackning.
Och det har jag inte direkt någon lust att lukta på fredag, men annars en bra is-brytare ;)
Dock så lär jag ju känna de flesta så vad ska jag med det till ?
Sen så brukar jag aldrig ha något problem med att prata med folk jag inte känner.
Bara att se hur "nya" skulle prata med en i fredags, fröken populär som dansar till Elvis lite hur som helst ;)

Näe, hitta på ngt kankse.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0