Fredag den 13:e ;)

Yes, idag så är det ju då fredag den 13e, det är nice ;)
Har alltid gillat fredag den 13e (förutom filmerna, dom luktar fisk).

Idag så har jag inte gjort så mkt, fixat lite på rummet osv..
Har äntligen börjat få i mig nybryggt kaffe med, det som fanns imorse var gammalt.
Kräsen som jag är när det kommer till både kaffe och snus.
Och på tal om snus så måste jag förbi affären och köpa en dosa lr två.
Vet inte riktigt när csnpengarna kommer heller, om det är nästa lr nästnästa vecka.
Tror på det andra alternativet, ska ta o boka båten med till Sthlm när vi ska upp på Metallica.

Annars ska jag mest vänta på att Anna ska höra av sig, ska ju hitta på ngt med henne och Jonas idag misstänker jag.

Igår var man i skolan (skrev igår men bloggen bara fuckade upp sig).
Hade avstämmningsmöte med projektgruppen osv..
Satt och snackade med två av killarna i klassen, tror vi är många som ser fram emot att
kursen ska ta slut så vi alla i klassen samlas igen.
Gjorde också bort mig, glömde att Fredrik hette Fredrik.
Så snackade vi om att jag hade varit borta mkt och att det var kul att jag var tillbaka och att jag varit saknad.
Och Aleks så att det stämde och att Fredrik hade pratat mkt om mig, och då säger ju jag självklart
klantigt nog "Vem är det?" Så kom jag på mig själv direkt och sa förlåt.
Haha, inte lätt när hjärnan tar en snabbsemester.

Var tydligen poppis när jag skulle till bussen med, typ utanför biblioteket var några
turistkillar, eller var dom nu va och tog kort på några "småbarn" som lekte i snön och när jag gick typ mot dom,
så börjde dom ta kort på mig istället.
Hmm, kändes inte alls konstigt..

Imorn får jag se vad som händer med, får kanske besök och ska se på film.
Vet inte riktigt vart fjärkontrollen till dvd;n är bara, ska se om jag kan hitta den ikväll, får
ta hjälp av dom andra här hemma.
Och ska även ringa till en senare ikväll.
Måste även på bolaget så.. men det har jag ju tid till, så det är ingen större brådska.

Näe gå ner och kolla på tv kanske..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0