Föreläsning 15-17 och snart åker man in till stan

Mmm, så kommer vara i stan ett tag innan man börjar.
Åker med resten av familjen in eftersom dom ska ta bilen, så slipper jag åka buss.
Hade ändå fått tagit bussen om kanske en timme, har ju lite att fixa innan med.
Skall fixa hyrbil till imorn och fredag och sen även åka och tanka den, tänkte
passa på att göra det innan föreläsningen så man slipper komma hem allt för sent,
så man kan åka direkt efter man slutat och vi lagt in alla mätinsgtrument i bilen.

Skall även kolla efter filofax/almenacka, har kommit fram att jag lär behöva en.
Pengarna skall ju ha kommit in idag med, och på fredag kommer lönen.
Fick lönepapper idag, tjänade tydligen mer än vad jag hade räknat med, och det är ju inget att klaga på.

Näe, ska ta och klä på mig nu så vi kan åka iväg.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0