F U Ersättningsuppgift !

Mmm, jag fattar noll av ersättningsuppgiften som skall vara klar till idag, så ärligt talat så skiter jag nog i den.
Funderar på att gå ut och leka med Pysen i snön idag igen, var skitkul igår och är säkert lika kul idag.
Kanske tar med mig Allfåns också, men risken finns att han rymmer till grannen.
Och hur jävla stor lust har man med det då ?
NOLL !

Mmm, igårkväll var en slö kväll, sprang fram och tillbaka mellan datorn och kaffebryggaren nere typ.
Satt och kollade på blocket efter bilar, fanns ju inget kul där direkt.
Fido fick för sig att komma in på rummet och hälsa på och hålla mig sällskap ett tag, han som
annars aldrig brukar vilja vara här inne.
Har till och med bildbevis på att han var här:


Mmm, annars idag då, ska nog ta och boka båtbiljetter till mig och Petrina eftersom

vi åker till Sthlm den 7:e mars. Metallica den 8:e, längtar som fan gör jag !

Så det ska bli trevligt, vi har inte löst boendefrågan än bara. Men det löser sig alltid till slut.


Näe, ska nog ta och göra mig iordning, kan inte springa runt i mjukisshortsen och sovtröjan hela dagen heller.


Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0