En Pysen + massa snö = man blir fan liten igen

Idag har man varit i skolan, vi skulle ställa iordning rapporten till projektarbetet
och det gick ju bra. Möttes upp i Högskolerestaurangen vid 10 och satte oss i en av datasalarna.
Vi var väl färdiga vid halv två, skönt att man hann med 14.05bussen hem.
Tog en kopp kaffe, käkade och såg på simpsons när jag kom hem.

Sen så har jag varit ute och lekt med Pysen i snön eftersom han tycker snö är skitkul.
Klädde på mig termobraller, extra tjocktröja, mössa, vantar, kängor osv.
Sen var jag beredd på snön, och tur var väl det efter som Pysen fick för sig att mula mig i snön, den jäveln.
Hur som helst så var det riktigt kul och mysigt att vara ute i snön och leka med honom.
Kände mig typ som 10 år igen :P

Ikväll då, skall ta och plugga lite, har en ersättningsuppgift som ska in eftersom jag
missade ett av de tre obligatoriksa seminarierna.
Så man får sitta och fixa med det, skall vara inne imorn ngn gång, är ingen tid utsatt.
Sen ska läsa igenom en annan grupps projektrapport.
Så det blir nog bra det misstänker jag.
Inte allt för stressigt eller så, kan småsofta lite ändå.

Näe men ska väl sätta igång lite då..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0