Det går att lita på människor

Hemligheten är att inte låta dom komma allt för nära bara.
Hmm, hur bittert låter inte det då ?
Men jag tror ändå på att det stämmer bra.
Man behöver inte gömma sig för omvärlden men inte öppna sig helt och hållet.
Det är då risken finns att du blir sårad och sviken.

Och skillnaden på mig och andra människor är att jag kan erkänna och stå för att jag
ibland är en elak och dryg jävel.
De flesta kan vara det vid vissa tillfällen, men jag står iaf för det helt ärligt.

Annars ikväll så har man inte gjort så mkt, duschade nyss.
Håret behövdes tvättas och nu ska jag väl bara vänta på att det skall torka lite mer innan man går
och lägger sig.
Börjar 9.30 imorn, vilket betyder att om jag ska vara där i tid så måste jag vänta i typ 2 timmar innan vi börjar.
Eller så kommer jag ca 15 minuter sent och får sova 2 timmar med.
Svårt val.............

Blir väl att ligga och läsa i sängen sen med innan man slocknar.
Valde ut ny bok igår men orkade aldrig börja läsa i den.
Bra tillfälle att göra det ikväll och fortsätta med det imorn på bussen.

Ska slänga in lite bilder på snömonstret som jag tog förut när jag och Pysen va ute i snön och lekte.





Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0