Börjat planera lite

Mmm, är ju bara 3,5 månad tills man fyller år så sitter och funderar
på hur man skall fira att man blivit gammal kärring ;)
Har mina idéer iaf, så får se hur det blir med dom.

Idag så har man varit på bolaget tills imorn, så ner till Mattias hus och
kollat hur det går för honom.

Har även träffat Anna & Jonas en sväng, dom va här en snabbis på en kopp kaffe osv..

Sen mötte jag Zandra bakom Ica så vi småsnackade lite och så..
Annars har jag suttit här hemma, mådde as efter maten så fick vila så
det blev heller ingen hockey för min del.
Så man sitter här hemma nu med djuren och väntar lite på att dom andra ska komma hem.

Imorn händer inte mkt förutom att det är fest på kvällen, lär bli riktigt trevligt misstänker jag.
Kommer ju komma bra folk dit :P

Näe, ska ner o se "När lammen tystnar" har ju redan börjat men wtf !

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0