Vissa saker kan få mig ur balans en snabb sekund.

Kollade olika kommentarer på olika bloggar och vad hittar jag ?

Jo: www.saraedlund.blogspot.com

Blev lite knäpp snabbt, men det gick över.
Den jäveln har snott mitt namn!
Hehe.

Idag har det inte gjorts mkt, kaffe och prat ungefär.
Dröjer inte allt för länge innan älsklingen kommer hem.
Bussen skulle va inne i Hörby vid 19.50 men hans mamma och jag
skall handla innan så vi åker härifrån ett tag innan.
Får se hur dags bara, men det blir ju en stund innan.

Älsklingen ringde innan och vi pratade om vad som skulle handlas.
Efter duschen som jag tog efter det skrev jag upp sakerna på en lapp
för att inte glömma något, men av någon anledning så känns det som att
jag hann glömma något under tiden jag duschade.

Hmm, får väl se om han påpekar det när vi kommer hem igen.
Och nu skall han vara ledig i 3 dagar med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0