Stygnen togs bort idag.

Vilket hallelujamoment det var!
Så sjukt skönt att bli av med dom och lapparna som suttit för.
Fick iofs en ny lapp i ljumsken, men den blir inte långvarig.
Den lär vara borta senast söndag!

Annars idag, förbi poch snacka lite skit med Zandra snabbt innan jag gick hem igen.
2 överlyckliga hundar som mötte mig i dörren.

Annars så har jag inte gjort så mkt, älskling ringde, kollade mail (ännu inte något svar
från hon jag sökt jobb hos om hur det går), kollat efter andra jobb och lite sånt
smått och gott.

Nu sitter jag mest här och funderar på om jag skall gå ner och ta en kopp
kaffe till.

Yes, så blir det!
Skall bara kolla en grej snabbt på tradera bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0