Skåne imorn.

Imornbitti åker man äntligen ner till skauuunee:)
2 veckor med älsklingen, längtar riktigt mkt till imorneftermiddag!

Jag har ju saknat honom riktigt mkt, och det jag längtar mest efter är
ju att bara få ha honom i närheten, att kunna få se honom när jag tittar på honom.

Annars idag så har man tvättat och packat, väntar på de sista kläderna som
ligger i torktumlaren. Anita har varit här på middag, blev kalkon.
Det är gott det.
Fick även julklappar.
Extra glad blev jag för stavmixern=)
Sen så en lott, benvärmare och osthyvel.

Hoppas man hinner hämta ut älsklingens julklapp imorn när man kommer till Hörby med,
annars får det dröja lite till, men jag vill fan att han ska få den imorn.
Sen så har jag ju 2 till här som jag skall ta med mig.

Näe, kolla om kläderna är torra och sen vänta på att han ringer.



Imorn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0