Sista dagen på året.

Idag är det 2009 och imorn är det 2010.
Se när man lär sig att skriva 10 automatiskt ist för 09 när man skall skriva ner vilket år det är.
Återstår att se.

Misstänker att de flesta skall festa ikväll och härja.
Men vi blir här hemma ist.
Inte mkt som händer och så.
Johny hade gärna varit ute och festat men jag tycker det är rätt skönt att va hemma:)

Några nyårslöften då ?
Eller någon som hållt de löften man skulle ha under året.
Jag bröt iaf mitt, rätt snabbt dessutom.
Men för dom som behöver en påminnelse kommer det här:

Pappa: Jag skall varje dag klockan 21:00 säga "Köttfärs är sönderpressade
djur!"

Zandra: Jag skall aldrig ha udda strumpor.

Tedh: Jag skall inte bada i Juni (2009).

Arvid: Jag skall lära känna 3 nya personer.

Anna: Jag skall inte sparka på en enda sten i år (2009).

Jesper: Jag skall inte tvätta lakan på ett helt år.

Mamma: Varje gång jag knäcker ett ägg, måste jag säga högt och tydligt
"Jag är kompis med Tuttankamun!".

Tony: Jag skall inte gå barfota på grus hela 2009.

Elin: Jag kan dricka öl om jag vill, men jag får inte lov att
dricka pripps!

Jonas: Jag skall inte dricka Kung under 2009.

Elisa: Varje gång någon försöker bjuda mig på kaffe, skall jag svara
"Ja tack, för jag är en inka-indian!".

Sarah: Jag skall inte skala potatis i år (2009).

Kim: Jag ska inte slå mina föräldrar.

Näe, nu skall jag gå ut och se hur det går för honom där ute och hans 4hjuling.

Gott nytt lr ngt!


Kommentarer
Postat av: A

Du e rolig du...

2010-01-06 @ 16:38:42
URL: http://lillfraesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0