Och idag då ?

Igår hade man ju iaf dagen någolunda planerad.

Dammsuga, hämta mamma vid flyget, åka till annicka och så.
Men idag, va ska man göra då ?
Har iaf sagt att jag skall dammsuga och tvätta lite.
Men det är man ju snabbt klar med.

Grådassigt väder är det ute med lite regn, och det känns ju inte allt för kul.

Sen är väl frågan om imorn om jag skall köra lillebror eller inte till Slite.
Har ärligt talat ingen som helst lust, Slite är nog det tråkigaste stället på ön.
Jag vet, för jag har bott och gått i skolan där.

Och sen att sitta i en kall och trist ishall en hel dag, det känns inte så lockande.
Men samtidigt funderar man på om man skall ställa upp.

Näe, får ta och fundera på det under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0