Känner mig sjukt nöjd!

Nu ligger humöret verkligen på topp!
Men varför tänker jag inte skriva här, så jag får ha det som min lilla hemlighet så länge.
Känner verkligen i hela kroppen hur nöjd jag är, hehe:)

Och en annan grej, potatis som man köper i säck.
Varför är det bara skitpotatis i säckarna?
Skall man köpa potatis så skall det vara lösvikt!
Kanske en pik mot dom som inte vill köpa det i lösvikt?
"Är du så lat att du inte orkar plocka själv, då får du nöja dig med den här skiten!".
För varje gång man köpt en säck och skall sätta igång att skala potatisen så
är den inte fräsh!

Tål att funderas på, jag är iaf nöjd med att plocka ihop min egen potatis och lägga
i plastpåse.

Om en vecka är det julafton och om 9 dagar åker jag till älsklingen.
Om 9 dygn så kommer jag vara framme, längtar.
Då får jag också ge honom mina julklappar och se om jag prickat rätt.
Men det tror jag nog.

9<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0