Kaffe är väl till för att hålla sig vaken?

Iaf för de flesta, eller för att vakna på morgonen.

Jag skall dock inte dricka kaffe på kvällen, jag blir skittrött!
Sitter här med en kopp som jag snart druckit ur, och känner att
jag är så pass trött att jag skulle kunna somna när som helst.

Näe, det där med koffein, det funkar helt enkelt inte på mig längre.

Att jag inte lärt mig att jag skall låta bli att dricka kaffe såhär dags?
Helst hade väl älsklingen sett att jag lät bli att dricka kaffe i huvudtaget, men
den dagen lär nog aldrig komma.
Om man inte skall få världens magsår då, men det hoppar jag helst.

Idag har man fixat här hemma, var vid Margus och hämtade ut mammas porslinstomte
som hon vunnit. Snorhalt är det ute med, ingen sand har dom fixat på vägarna heller.
Blixthalkan kom i lördags och snön igårmorse.

Näe, ut och sanda vägarna nu!
(Eftersom vi inte saltar här på ön).

Har bakat lite mer pepparkakor nu också, den här rundan fick rosa utsmyckning.

Får väl se vad jag hittar på för ngt imorn förutom småplock och sånt här hemma, som
jag håller på med varje dag. Blir alltid iaf en omgång i tvättmaskinen med.
På tal om det, skall lägga i tvätt i torktumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0