Effektiv förmiddag.

Ändå så sov jag rätt länge, till ca 9 har jag för mig.
Men sen var det att göra sig iordning för att åka iväg tillsammans med
lillebror för att kolla på gran mm.

Hittade gran direkt vid Svahn´s, fick bara ringa så den fick godkännt
från högre ort (pappa), men det blev den så hem och lämna av den innan
vi fortsatte vidare till Gahm´s för att hitta julpynt till granen.
Det lilla som fanns var inte direkt mkt att hänga i granen;)

Men något blev det iaf, sen hämtade vi mamma och åkte till Granngården för
att kolla på kängor till lillebror, hittade vi tur nog snabbt.
Var hur trött och seg som helst, är ju inte helt frisk.
Mådde inte allt för bra när jag vaknade imorse.

Lunch på Matsalen, revbenspjäll blev det.
Gott var det och sjukt mätt i magen blev man fort.
In och trängas på Ica efter glitter till granen, höll på att somna i kön till kaZzzzzzzzan..

Hemma nu, druckit lite kaffe.
Väntar på att min coach skall ringa ngn gång..snart kanske?
Kan ju hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0